مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-04اقتصادي

روایت 100 روز مردمی| هر 10 روز یک سفر استانی/ رییس جمهور نزدیک تر از همیشه به مردم


بیش از 100 روز از شروع دولت سیزدهم می گذرد و رییس جمهور و کابینه اش در این 100 روز به ازای هر 10 روز یک سفر استانی در تاریخ ثبت کردند و فقط به مراکز استانها بسنده نکرده و ضمن سفر به نقاط محروم و دورافتاده کشور با مردم هم از نزدیک هم کلام شدند.

- بگو مگوی رییس جمهور با راننده خودرو/ رییسی: خودم باید پشت فرمون بنشینم   تعطیلی کارخانه قند یاسوج از دیگر چالش های استان کهگیلویه و بویراحمد بود که رییس جمهوری اعلام کرد که این کارخانه به زودی فعال و 200 تا 300 کارگر آن که بیکار هستند مشکل آنها حل می شود.

تکمیل عملیات اجرایی جاده ملی پاتاوه – دهدشت، 600 هزار میلیارد ریال طرح های کلان اقتصادی نیازمند حمایت دولت، تکمیل نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی کهگیلویه، سهم کم استان از سدها، حضور کمرنگ ضعیف بخش خصوصی به دلایل متعدد از جمله ضعف بنیه مالی و اقتصادی مردم و نبود طرح های مهم و کلان سرمایه گذاری از گذشته و برخی بروکراسی ها و کاغذبازی های اداری، عدم توسعه زیرساخت ها و خلاء حضور مدیران اجرایی در مناطق محروم، تکمیل نشدن سدها، را می توان از دیگر مشکلات مهم این استان برشمرد.

سرمایه گذاری وزارت نفت 260 میلیون یورو برای افزایش و نگهداشت تولید نفت در قالب سه طرح بزرگ در شهرستان گچساران، پیگیری مشکلات عشایر بویراحمد، تهیه برنامه عملیاتی و قابل ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت 100 روز مردمی| هر 10 روز یک سفر استانی/ رییس جمهور نزدیک تر از همیشه به مردم

روایت 100 روز مردمی| هر 10 روز یک سفر استانی/ رییس جمهور نزدیک تر از همیشه به مردم